tirsdag 14. juni 2011

Give away Catrineholm - husk det!

Hostaer i regn er ganske flott. Jeg tok noen bilder i morges.
Jeg er forresten under opplæring...


Har hatt noen treningsøkter i dag med Picasa, skal liksom lære kollasjer, men du som jeg har surra og rota...


Jammen tar det på med så harde økter med irritasjon, oppgitthet, glede, ja, tålmodigheten har blitt satt på prøve...


Blir helt tappet for krefter av sånt no' jeg altså, men håper jeg lærer det en dag...



Føler virkelig med andre som er i samme situasjon...haha, skulle likt å sett prosessen på film, der jeg knoter og slår på tastene i ren oppgitthet...Men noen fikk jeg da til...

En fin kveld ønskes alle uansett!

TINTIN


3 kommentarer:

  1. He-he, har vært der!!!!! Blogging er mye prøving og feiling:DDDD Klemz grethe

    SvarSlett
  2. Ja ha ha... de fleste av oss har vært der:) Synes du har vært flink jeg, ble jo fint dette :o) Hostaer, ja planter i det hele tatt, tar seg godt ut i regn. Ekstra frodig og flott!

    Klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett
  3. Been there, done that... Det er ikke så greit for oss som ikke har fått data inn med morsmelka. Men med prøving og feilig så går det seg som regel til. Fine hostabilder!

    SvarSlett