fredag 17. juni 2011

På en dag som denne

....er det godt at det
finns farger i heimen...


Det har regnet i bøtter og spann i dag...og
jeg tok like godt fram
fotoapparatet og knipset putene som ligger i den
gamle svenskebenken i stua...

Pøllene fra Rice lyser i varme farger og gjør meg glad
hver eneste dag, men i dag var det ekstra stas med
 tanke på været utenfor.
Da er det tid for inneaktiviteter,
 som f. eks. hekling.


Så jeg dro like godt til byen og kjøpte garn i
varme farger og tenkte, at jeg kan begynne på prosjekt "Høstpleddet"..


Og sannelig, mens jeg sto der og knipset bilder,
oppdaget jeg at jeg har
Kasparafarger i benken i stua, rosa og oransje...


Det finns tre ting jeg aldri kommer til å male,
nemlig sjenken til farmor, svenskebenken i stua og skapet
etter oldemor, som dere kan se her.
De tre tingene betyr så mye for meg at jeg ikke under
 noen omstendighet vil forandre dem,
jeg vil huske dem som de alltid har vært. 


Riktig god fredagskveld til dere alle!

TINTIN

3 kommentarer:

  1. Nydelig skap og friske farger.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlige farger! Jeg elsker alt som er fargerikt, man glir så glad av det :) Sort og hvitt er laaant fra min stil...

    SvarSlett
  3. Så flott skap. :)
    Flott at du vil bevare skapet som det er.
    Herlige puter du har. :)
    Ønsker deg en fin lørdagskveld.

    SvarSlett