onsdag 15. juni 2011

AUDREY, min egen stjerne


På en hylle over skrivebordet mitt står den kjære, gamle minneboka mi...med Audrey Hepburn utenpå. Hun som var mitt eget stilikon, haha... - uten sammenligning forøvrig - men som jeg så opp til som selveste stjerna den gang.


Sammen med perler, ikoner og dill og dall, står selveste Audrey Hepburn som et kjært minne fra de tidlige tenårene.


I en periode har jeg hatt dilla med pudderfarger, pasteller, duse sommerfarger. Gleden var derfor stor, da jeg var en tur innom Kid i går mens det kom noen regnbyger - (og jeg får ilinger i magen bare jeg tenker på det) - for å kjøpe noen pledd som er greie å ha til et skift.


Der lå de, pleddene med den supervakre fargen som er sånn aqua/turkis, og sa "kom hit, kom hit", haha...jeg ler... og jeg gjorde som de sa og tok dem med meg hjem uten at det kostet alt for mye. Pleddene på Kid kan som kjent være ganske rimelige. 


 Disse kattebarna våre reker så mye for tida, at vi er avhengige av pledd, og jeg kjøpte to stk. i beige også, så nå har vi litt å bytte med igjen. Åååh, den aquafargen er så lekker!


Lenger borte på hjørnet fant jeg Elle Decoration på fransk, et magasin som ofte kan inneholde både stilige og, ikke minst, morsomme interiører som man ikke ser over alt. Franskmennene er jo kjent for å våge der ingen andre tør, og da blir det ofte lekkert og originalt!



 Lurer inn denne pudderfargede stauden også, den har jo nesten samme farge som puta mi...

Håper dagen og kvelden i dag blir en fin dag for alle.

KLEM


6 kommentarer:

  1. Nydelige farger på puta og teppet, men jeg må blande inn litt sterkere farger, ellers blir det for "snilt" for meg:DDDDD Klemz Grethe

    SvarSlett
  2. Jeg er enig med deg, jeg liker også duse farger. I hagen er det ikke like lett å holde alt i duse farger, det stikker seg inn noe gult også...

    SvarSlett
  3. Så koselig, hjertelig velkommen skal du være.:) Ja det blir en del omveltninger og prosjekter nå når to hjem skal fusjonere.

    Audrey var damen sin det.

    Ha en flott kveld. :)

    SvarSlett
  4. Takk for fine ord! Kjekt at du liker stilen min;)
    Vakre Audrey...
    Og pudderfarger = ♥
    Nattaklem

    SvarSlett
  5. Jeg elsker audrey! *smil*
    ...stor stor fan!

    ..og du, herlig pute! Er den fra HM home? Jeg bestillte en der engang i rosa, men den kom aldri..var visst utsolgt ja...*snufs*

    ...men den er jo bare lekker! Og passer flott sammen med det nye pleddet*smile*

    God kveld til deg!

    SvarSlett
  6. Audrey e den mest nydelige filmestjerne noensinne.. Hun e så pent :)

    SvarSlett