søndag 5. juni 2011

MÅNEDENS NIB utfordring; UTEROM


Det er alltid en opplevelse å se alle bidrag i NIBs utfordringer. Rundt omkring i hele landet spirer og gror det av kreative damer og menn, som deler med oss hjemmene sine. Fantastisk!


Uterommet blir flittig brukt her i gården. Det er en forlengelse av stue/kjøkken/oppholdsrom med gardinfri dobbeldør til terrassen, åpent, lyst og herlig!


En gammel fot til veiskilt fant mannen min, eller omvendt, og mente den kunne komme til nytte...Den er virkelig sjarmerende som fot for parasollen, og solid og tung når vindkastene kommer... 







 Fuglebadet står midt i uterommet på forsiden av huset...





Vi har det så godt i Norge, og mye å være takknemlig for, som en dansk blogger uttrykker det - livet består av små mirakler hver eneste dag...








Jordbærene kommer, jeg har registrert kun en blomst foreløpig, men de kommer, jeg er overbevist, for de er jo så villige!





Dette er mitt bidrag til NIBs utfordring denne måneden...
lykke til alle som deltar. Uterommet er et herlig, ekstra attributt til resten av boligen, og som må nytes.

Hei så lenge!

TINTIN




2 kommentarer:

  1. ...fineste hortensiaen..
    Har aldri klart å fått til disse skjønnhetene av noen blomster..
    sukk..

    Noen tips til en hortensia"killer" ?
    *ler*

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. He-he, ja det er veeeeldiiiig laaaangt mellom bohemene her i blogglandia:DDDDD Jeg har alltid vært en boheme, glad i mørke farger, fløyel, dusker og frynser, gamle møbler, og blande og mixe og trixe. Men jeg har gått meg vill i interiørverdenen, og har slitt veldig med å finne veien tilbake der jeg hører hjemme. Det er bare en uke siden jeg oppdaget at det faktisk er en interiørstil som hetter "Bohemsk chic". Og siden har jeg vandret lykkelig rundt, fordi jeg endelig har funnet navnet på min stil. Men så var det å finne interiørbutikker da, he-he. Det blir vell INDISKA!!!!! Og finne boheme-blogger er ikke enkelt!! Jeg har funnet et par stykker. Kjenner du til noen linker til blogger eller butikker, så send dem gjerne til meg:DDDDD Klems Grethe

    SvarSlett