lørdag 4. juni 2011

MORGENSTUND HAR GULL i MUNN



Forleden var jeg tre dager i Oslo for å treffe kjære søster, og på veien hjem var det ikke vanskelig å kjøre innom Krukkegården i Drøbak...Det ble en engel og en lykt som fikk bli med hjem.




I går gikk turen innom Plantasjen, og der valset de opp med fantastisk flotte hortensia til kr 149! Det syns jeg var overkommelig. Og de var store...mye blomst for pengene med andre ord.




Da jeg var i hovedstaden kom jeg over denne fantastisk vakre boken av Nina Stang, (turen innom Tanum er like obligatorisk som å kjøpe is om sommeren)...Boken er flott på den måten at den virkelig viser fargerike, og ikke minst, personlige hjem.



Og ikke til å tro,... da jeg våknet i dag tidlig, var været sånn man nesten bare kan drømme om...alldeles nydelig, vidunderlige lykke... Og terrassen, som er mitt hjem om sommeren, var i en egen stemning...nyt sommeren!

God lørdag til alle!  

1 kommentar:

  1. Kor masse fint du fikk med dæ på turen, kjempefin blogg du har, følger dæ videre, koselig om du følger mæ og, ha en fin Lørdag, Hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett