søndag 5. juni 2011

Pasteller i hagen

Hagen er full av farger og pasteller...


Min foreløpig siste klematis, "Pink fantasy". Selve blomsten er mangedobbel og har en fantastisk farge


Jeg har plantet en hekk med rhododendron. Tidlig i vår så det ut til at et par av dem var rammet av en mystisk sykdom, men de har blomstret som aldri før, og jeg er superfornøyd!












Og to stenbedplanter lurte seg innimellom pastellene...Jeg er veldig fornøyd med den ferske rhododendronhekken, den døde i hvert fall ikke i vinter av all kulde og snø!

Dagen i dag er vidunderlig, 21 grader i skyggen er ikke dumt!



4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Så mange vakre blomsterbilder du viser. :)
    Ja vi har hatt en flott helg her på østlandet, må bare nyte resten nå før regnet kommer. :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder fra hagen.

    Bente

    SvarSlett
  3. Så mange nydelige blomster og vakre farger.

    SvarSlett
  4. Å for ei vakker blomstring, nydelige rhododendron! Velkommen som følger hos meg, koselig. Ha ein fin dag.

    SvarSlett