lørdag 11. juni 2011

Give away Cathrineholm - trekning 26.6.


Hei alle sammen!

Det er nå tid for en give away hos meg, jeg har forlengst passert syvhundre treff på siden min. Og det er veldig stas!
Premien er en blå Cathrineholm kjele med hvitt lotusmønster og med skaft, den er 15 cm i diameter.



Reglene er som følger:

1 lodd = link til denne give away'n på siden din.

2 lodd = kommentar på bloggen her + link til denne give away'n på siden din

3 lodd = kommentar på bloggen + link til denne give away'n på siden din + du legger deg til som følger her.

Trekningen er 26. juni.

Da håper vi på full guffe!

TINTIN

33 kommentarer:

  1. Koselig med Give Away! Jeg blir med, og tar 3 lodd! Linker med èn gang:o)

    Ha en koselig pinseaften:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Fin kjele. Jeg våger lykken og trekker tre lodd. Lenke er allerede lagt ut på Den Hemmelige Hagen :o)

    SvarSlett
  3. Jeg er med, 2 lodd. lagt ut link til Give away på min Facebookside :-)
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen Line S.

    SvarSlett
  4. Så spennende, jeg vil gjerne være med, men har ikke blogg.. Gjelder facebook? Kommenterer, følger bloggen og deler linken med 271 venner på facebook. 3 lodd?
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  5. Jeg blir med - 3 lodd på meg.
    Ha en flott mandag :)

    SvarSlett
  6. Heisann :-)

    ღ☃ Takk for titten i en fin blogg. Vil gjerne være med på give awayen din og takker ja til 2 stk lodd. Kommenterer, følger bloggen og delt link med mine facebook venner . Ha en riktig fin solskinnsdag!☃ღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne være med, og deler på Facebook da jeg ikke har blogg. Håper det går fint! Så da kommenterer, følger bloggen og deler linken med mine Facebookvenner! 3 lodd?

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  8. Pysene dine er jo bare helt herlige:) Jeg tar to lodd! Ha en fin dag:)

    Cammi(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  9. Jeg er med, 2 lodd. lagt ut link til Give away på min Facebookside :)

    Tove
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Heihei.

    3 Lodd her..

    (delt på face)

    SvarSlett
  11. Jeg har lagt meg til som følger og har lagt deg i min bloggliste. Vet ikke om det regnes som link? klemz Grethe

    SvarSlett
  12. Jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  13. Wow!
    ...skulle liksom inn til deg for å takke deg for den kjempe hyggelige kommentaren du la igjen hos meg... Tusen tusen takk*smile*

    ,,,men så kom jeg inn her og fikk se at du har tidenes beste give-away! Wow, sier jeg bare!

    jeg er med! Trekker 3 vinnerlodd med engang...Takk!*blunkesmil*

    Klem klem

    SvarSlett
  14. Hei!
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg :)
    Jeg vil gjerne være med på giveawayen din og trekker 2 lodd.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  15. Da tar jeg 3 lodd og krysser fingrene! :D

    SvarSlett
  16. Dette har jeg gått glipp av!
    Vil gjerne være med!!!
    Tar like godt 3 lodd jeg:)

    Gøy at du vil være med på min Gi Vekk også;)
    Klem, Janni

    SvarSlett
  17. Hei!

    Jeg vil gjerne være med på giwe away'en din.
    TAr to lodd, og krysser fingrene. :)

    Ha en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett
  18. Så stilig den var. jeg vil gjerne være med og tar 2lodd:)

    SvarSlett
  19. Jeg digger Cathrineholm! Jeg vil gjerne være med i trekningen med 3 lodd :)

    Bli gjerne med på min giveaway også ;)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  20. Jaaaa jeg vil bli med, elsker Cathrine Holm produktene :-)) 2 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre. Nå skal jeg lese dine tidelugere innlegg og la meg inspirere. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  21. Oj, oj, oj, for ein premie! Det her vil eg vere med på :-)

    2 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  22. Fine, fine kjele! Hadde jeg blitt en stolt eier av. Jeg har ingen blogg, men deler gjerne linken på facebook? Uansett, kjempetrivelig blogg du har :) Ha en fin kveld! Klem fra Tordis (tordisjul@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Å, for en drømmepremie. Selvfølgelig vil jeg gjerne være med i trekningen, tar gjerne 2 lodd. Har skrevet om give-awayen din på bloggen min. Ønsker deg en fin kveld! :)

    SvarSlett
  25. Heisann! Her inne var det inspirasjon å hente både om hage, hus og håndarbeid.. Perfekt!
    Tar gjerne 3 lodd i trekningen din, og håper med hele mitt hjerte! :)
    LenaE

    SvarSlett
  26. Oi oi oi, for ei fantastisk utlodning! Eg trudde nesten ikkje mine eigne auger då eg såg den via Lidyll sin blogg :)
    Eg vil svært gjerne vere med, og tek 3 lodd - full pakke.
    Så kryssar eg fingrane for at eg blir den heldige vinnaren :)
    Og i tillegg er jo bloggen din kjempekoseleg, så her kjem eg gjerne tilbake :)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  27. Cathrineholm! Jeg tar tre lodd - e ny følger og har lenket på facebook. Woooo! Spennende!

    SvarSlett
  28. Trekker 2 lodd jeg da :)

    SvarSlett
  29. Jeg er med og tar 2 lodd. Ville så gjerne legge meg til som følger også, men får ikke til....
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/vinn-kjele.html

    Klem

    SvarSlett
  30. Hei på deg!

    Denne kjelen kan jeg godt tenke meg.
    Hadde slike en gang i tiden.
    De siste ukene har jeg slått i stykker 2 glasslokk på mine nyeste kjeler, så det blir litt vanskelig å lage full middag når lokkene er borte.
    Dette er vel en slik kjele som hadde teflon som jeg kan huske fra barndommen.
    Koselig blogg du har her. Jeg deler linken med alle mine venner på FB!
    Blir kanskje 2 lodd da???

    Vennlig hilsen Guri Marie.
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  31. Heisann! 2 lodd til meg helt på tampen her! :-)

    SvarSlett
  32. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med 3 lodd:o) Må si det var en flott premie!

    SvarSlett
  33. Ny läsare, tar gärna en lott.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett