torsdag 9. juni 2011

Blomster i kveldslys



 
Det er alltid et spesielt lys om kvelden, og det er
da jeg tar en liten tur ut i hagen og fotograferer. Midt på dagen er det for sterkt lys når det er sol.




Denne rosen har en så mild og vakker gulfarge.....Åhh den er bare så nydelig...Med enkle roseblader er den nesten kremfarget. Jeg husker ikke navnet på den, men den er så nydelig, og den kommer tidlig, allerede nå samtidig med syrinen.



Og så er det en av de mange staudene...de er så villige og blir bare fler og fler, år etter år. I tillegg er de fine å plukke inn...Jeg har en kraftig solhatt også, men den kommer senere...




Det er mye å glede seg over dagene som kommer, vi har en blomstrende sommer foran oss, selv om det skulle bli noen dager med regn...


Ønsker en god dag til dere alle!

Klem

3 kommentarer:

  1. ...idag koser Wilma og jeg oss inne i det "fine" været.. (i r o n i)
    *knis*

    Det bøtter ned på takvinduene her i Sukkertøy for øyet leiligheten..
    Jeg bekymrer meg litt for blomstene mine.. Om regnet tar å knekker dem, bokstavelig talt..
    Men håper det går bra ;)

    ha en fiiiiin dag!

    SvarSlett
  2. Nydelige blomsterbilder. :)
    Ha en fin dag videre i regnet. ;)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder , i dag sitter jeg og koser meg med din og andres blogger, hyggelig å ha noe pent å se på når det pøser ned ute.
    Ha en fin dag ,Marit.

    SvarSlett